קמפינג – הטיול שלכם מתחיל פה.

בא לכם לצאת לטבע ? להתמקם מול פינת טבע חלומית עם בני משפחה אהובים ? עם בת זוג לחוויה רומנטית או עם חברים? לשכוח לרגע את הלחץ בעבודה והטלפונים המטרטרים ? קמפינג זה הפיתרון עבורכם, כל מה שעליכם לעשות הוא להחליט שבא לכם לשהות בטבע לבחור יעד ולצאת לדרך.

אפשרויות הקמפינג בארץ מגוונות ואפשר להתמקם על אחד מחופי הים, הכינרת או גדות הנחלים בצפון, באחד מחניוני רשות שמורות הטבע והגנים הפרוסים מדן ועד אילת או בגנים הלאומיים וחניוני הנופש הפעיל הפרושים ברחבי הארץ.

העלות הכספית לקמפינג היא בין חינם לעד עשרות שקלים ללילה לאדם בחניונים מוסדרים הכוללים שירותים ומקלחות ופינות מוצלות, בחלק מהאתרים יש בנוסף גם מקררים ציבוריים ואפשרות ללינה באוהל מרכזי כך שאפילו לא תצטרכו לסחוב איתכם אוהל, מזרן ושק שינה.

אם אתם אוהבים טבע אז אין דרך טובה יותר להתחבר לטבע מאשר לשהות בו במגוון שעות היום והלילה ואף ללון בו לשאוף את האוויר הצח, לשבת לאורה של המדורה ולהקשיב לקולות הטבע בלילה ולהתעורר בזריחה באחת מפינות החמד בארצנו, עליכם לקחת בחשבון שיציאה לקמפינג מצריכה ציוד קמפינג יעודי המתאים לשהות ולינה בשטח והכלל הוא שככל שהשהות תהה ארוכה יותר כך תצטרכו ציוד רב יותר.

אם אתם חסידי המזגן, הטלוויזיה והמיטה הנוחה ואינכם יכולים לישון בטבע ותרו מראש על חוויה זאת ונתבו עצמכם לאחד מבתי המלון או הצימרים הקרובים לטבע.

רשימת ציוד לקמפינג מצומצמת תכלול בדרך כלל אוהל, שק שינה, מזרן, צידנית, וציוד אישי ורשימה מורחבת תכלול בנוסף רהוט שטח אמצעי בישול מנשאי מים ועוד כהנה וכהנה, אם אתם מגיעים לחניון הקמפינג ברכב ביכולתכם להגיע עם ציוד רב שינעים את שהותכם במקום אך עם הקמפינג משולב בטיול רגלי מן הסתם תבחרו במינימום הציוד ההכרחי שתוכלו לשאת על גבכם הדרוש ללינה ושהות בטבע.

חשוב ביותר – תכננו מראש את מסלול הטיול והחניונים, בדקו אם יש צורך לתאם כניסה ושהות בשטח, בדקו את תחזית מזג האוויר והשיטפונות, הודיעו לבני משפחה וחברים על יציאתכם מיקומכם המשוער ומועד חזרתכם, הקפידו להשאיר את הטבע נקי ולהיזהר באש, קחו איתכם מספרי טלפון חיוניים לאזור בו אתם מטיילים.

טיול נעים.